01 April 2011

hi :(( + :))

hi , korang .
aku nak story nie ,
korang tahu kn ari nie 1 / 4 / 2011 kn .
hari ape erk ?
APRILFULL  betol ke aku cakp nie .
tol kn ,
hahaha :DD .

aku nak sotry nie
pagi tadi aku ngan mem aku  nana ,  zal  , ngan aku sekali
dengki cikgu sharifa azrini . aku berkata ape tu cikgu taik , lpsttu nana
cakap aprilfuuullll . cikgu sory oke , kita saje2 je oke , 
lepas cikgu azrini aku dengki cikgu hawanis , heheh :)) 
hehehe , cikgu saia joke aje taw ,
jgn marah ... :))
lepastu aku ta dengki sape2 pun , nak jadi budak baik katakn , haha :DD
jam menujukn pada pukul 10.30,
nie time dAH habis rrehat ,
aku jalan ngan zal bersama .
kak nadira mahalim , kak faeka , kak eyka , mybe khazaitul kod .
ade kat situ , 
akak nadira pangil aku , aku datg . dia say " cikgu rohfizah pagil aku " aku dah kecut gila 
aku pun brkata pun ta tahu nak ckp ape and aku berkata  pangil aku sbb ape ha ?
mem aku pun berkata aprilfull . lha baek tta yah datang .
anyways aku nak ckp tengkiu oke .
aku inngt nak dengki owng , owng yg dengki aku .
hahaha :DDD


jam menujukn masa pukul 12.30 .
dah balik kn . 
tapi aku balik lmbt .
mem aku main tepung ,
gila arrh , kpla aku dah jadi PONTIANAK , 
er , 
anywas aku pun lupa nak cakap , 
HAPYY BIRTHDAY KAWAN
aku nak baling tepung at mem aku ,
aku yg kena .
sehtan .
hahahahah


dah habis dah sorty aku .
bye sygg ...

No comments:

Post a Comment

iframe scrolling="no"frameborder="0"allowtransparency="true''
style=''border:medium none;overflow:hidden;width;280 px;
height:40px;''src=''http://www.facebook.com/plugins/like.php?href=http://URL-
ANDA.blogspot.com&layout=standard&show_faces=false&width+280&action+like&font+arial&colorscheme=light&height=40''></iframe