04 May 2011

hoi , jantan .. kw ingat aku ape ha ? kw ingt aku kanak2 yang kw bole mainkn ape ha ? setan ,, er ...

asalammualaikum .
aku nak tulis post nie , dah lama dah tulis post kn ..
hehe . bz sikit ..

kenapa tajuk aku marah nie ?
pasal ape nie ?
01_ _ _ _ _ _ _ 3
sape punya 6ber pulak yg aku letak nie ?
6ber budak laki yang ta sedar diri nak maen mesej ngan aku .
aku geram , ta psal nak ckp aku  bukan2 .
WTH ? WTF ?
kau ingt aku budak2 yg kw bole mainkn ape ?
woi , wake up lha bodoh .
aku bukan budak kecik ag
aku dah 14 tahun .
kw tahu ta 14 tahun kan .
bukan lagi 7 tahun oke .
kw dapt 6ber aku dari mne jantan ?
woi , face2face bole ta ngan aku ?
aku sabar ngan kw . jgn sampai aku hilang kesabaran dengan kw .
kw ingt kw da besar ?
dah cukup umo bole mainkn perasan orng ke ?
besar mne kw ?
aku ta takut ngan kw lha bodoh , aku takut ngan allah ..
er , last warning :



MOOD : tengah mara ..

No comments:

Post a Comment

iframe scrolling="no"frameborder="0"allowtransparency="true''
style=''border:medium none;overflow:hidden;width;280 px;
height:40px;''src=''http://www.facebook.com/plugins/like.php?href=http://URL-
ANDA.blogspot.com&layout=standard&show_faces=false&width+280&action+like&font+arial&colorscheme=light&height=40''></iframe