04 August 2011

solat terawih :)

hey hey hey :)

hari ini dah masuk 4 hari kita berpuasa .
ade buad dosa tak nie ?
ngumpat ke ? ape ke . ahahaha :)
aku nie mcm mne pulak ? ahaha .
jangan jaga tepi kain orang bole . betol tak kawan-2
kay  fine .
aku nie kenapa dah .
aku nak story nie .
hari ini mem aku ajak g solat terawih .
dia ajak aku , mesti kena ikod kan .
heee :)
siti syafiqah bte syarif , liyana bte naz with zalrobiezaty bte zamri
name aku yg pendek kan . ahaha :)
nak story nie . nak story nie .
nak dgr tak ? ahaha :(
aku ngan mem-2 dah masuk surau dah .
aku pegi yg kat belakng sekali taw
nty sembahyang kat depan lha kan .
hehehe :)
sebelum tu aku nagn mem-2
ngumpat dalam surau , ape lah aku nie kan .
aku cerita pasal budak uh . yg tu tu
ape tu tu ah ? ahaha :)
lawak ye kau nie liyana :/
kita dah ngumpat-2 kan .
lepastu .
pika nie , dia kata lha yg mem-2 aku yg lain kata dia gila .
kw nak tahu tak , aku nak ketawa je taw mase dalam surau uh .
nasib baik kain telekung  , aku bole tutup . kalau tak uh bising dlm surau uh dngn bunyi bising aku
ahaha :)
yg si zal nie , ketawa je . ahaha :)
tak pe-2 . surau kg kita kan . ahaha .
sampai sini je kod cerita aku . :)

tamat ~~ bye sayang .
don't forget kay , follow me :)

No comments:

Post a Comment

iframe scrolling="no"frameborder="0"allowtransparency="true''
style=''border:medium none;overflow:hidden;width;280 px;
height:40px;''src=''http://www.facebook.com/plugins/like.php?href=http://URL-
ANDA.blogspot.com&layout=standard&show_faces=false&width+280&action+like&font+arial&colorscheme=light&height=40''></iframe